Descoperiti secretul unei gradini sanatoase cu humusul din scoarta de pin Dr.Soil, un amendament organic esential. Obtinut din scoarta fina de pin, acest humus retine eficient umiditatea si echilibreaza pH-ul solului. Stimuleaza activitateabiologica, promovand radacini sanatoase si cresterea vigorii plantelor. Adaugati-l in solul existent pentru o gradina plina de viata si vitalitate!
Descoperiti secretul unei gradini sanatoase si prospere cu humusul din scoarta de pin Dr.Soil, 1 litru, un amendament organic esential pentru solurile dvs. Obtinut din scoarta de pin cu o textura fina, acest humus are capacitati excelente de retinere a umiditatii, contribuind la mentinerea nivelului optim de hidratare pentru plante. Cu un pH usor acid, ajuta la echilibrarea solurilor alcaline si faciliteaza absorbtia nutrientilor esentiali, promovand sanatatea si vitalitatea plantelor dvs.
Humusul din scoarta de pin Dr.Soil nu doar imbunatateste structura solului, ci si stimuleaza activitatea biologica in mediul de crestere, contribuind la o dezvoltare sanatoasa a radacinilor si la cresterea vigorii plantelor. Fiind un amendament de sol cu valoare nutritiva redusa, se recomanda utilizarea in combinatie cu alte surse de nutrienti precum compostul sau vermicompostul pentru a asigura necesarul de substante nutritive pentru plantele tale.
Pregatiti-va gradina pentru sezonul de crestere cu humusul din scoarta de pin Dr.Soil! Adaugati-l in solul existent pentru a imbunatati fertilitatea si sanatatea plantelor dvs, fie ca este vorba despre gradina de legume, paturile de flori sau spatiile verzi ornamentale. Cu instructiunile de utilizare simple si eficiente, puteti beneficia de toate avantajele humusului din scoarta de pin si sa va ingrijiti plantele in cel mai natural si eficient mod posibil. Optati pentru humusul Dr.Soil si transformati gradina dvs. intr-un paradis al biodiversitatii si frumusetii naturale!
Instructiuni de utilizare:
- Pentru gradinaritul in ghiveci sau in aer liber, adaugati humusul din scoarta de pin in proportie de 1:1 sau 2:1 la solul existent.
- In cazul plantelor existente in ghivece, indepartati stratul superior de sol si inlocuiti-l cu humusul din scoarta de pin, amestecandu-l uniform.
- Pentru noile plante sau seminte, asterneti un strat subtire de humus sub stratul de sol si apoi asezati-le sau semanati-le ca pentru o identificare mai usoara.
- Asigurati-va ca humusul este bine udat dupa aplicare si pastrati umiditatea solului in mod regulat pentru a mentine eficienta acestuia.
- Pentru o eficienta maxima, aplicati humusul in sezonul de primavara sau toamna, inainte de perioadele de crestere intensa a plantelor.
- Evitati aplicarea excesiva a humusului, deoarece acest lucru ar putea duce la stagnarea apei si la putrezirea radacinilor.
ATENTIE:
A se pastra in locuri uscate si racoroase, ferit de lumina directa a soarelui.
A nu se utiliza in alte scopuri decat cel mentionat.
A nu se lasa la indemana copiilor sau animalelor de companie.
Evitati inhalarea prafului si contactul cu ochii. In caz de contact accidental, clatiti imediat cu apa din abundenta.
Folositi intr-un spatiu bine ventilat pentru a evita inhalarea prafului.
- Tip produs
- Ameliorator organic de sol
- Recomandat
- Universal
- Forma/Textura
- Granule
- Mod ambalare
- Sac
- Volumetrie
- 1 litru
Politica de Returnare
Multumim pentru ca faceti cumparaturi pe LaButic.ro.
Daca nu sunteti satisfacut de achizitia dvs, suntem aici ca sa va ajutam.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Procedura de Returnare
Consumatorul informeaza La Butic On-Line S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (de preferat pe e-mail: office@labutic.ro). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile La Butic On-Line S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile Consumatorului
Produsele sunt inmanate La Butic On-Line S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
- Licente software;
- Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
- Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
- Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
- Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Returnare contravaloare
La Butic On-Line S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de La Butic On-Line S.R.L.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
- Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail office@labutic.ro sau prin prezentarea la sediul La Butic On-Line S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul La Butic On-Line S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 18:00.
Atentie
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!