Tratament statii de epurare Bros Microbec 900+300 gr. Datorita formulei sale speciale, se raspandeste rapid in rezervoare, bacteriile dizolva continutul statiei de epurare si, astfel, determina fluidizarea acesteia si elimina mirosul neplacut.
Bros Microbec tratament pentru statii de epurare 900+300 gr are de 10 x mai multe bacterii decat in produsele destinate foselor septice. Microbec Bio Preparat pentru statii de epurare destinate locuintelor sprijina functionarea statiei de epurare prin accelerarea descompunerii deseurilor, reduce cantitatea de depuneri si sedimente, permite golirea mai putin frecventa a rezervorului de decantare si are o aroma de citrice.
Deoarece are mai multe enzime, ingredientele celulaza - descompune hartia, iar lipaza - degradeaza grasimile
Microbec prospect: Produs microbiologic inovator si unic pe piata, destinat utilizarii in statiile de epurare a apelor menajere. Sustine in mod eficient functionarea acestora: accelereaza descompunerea deseurilor, reduce mirosul neplacut si scade cantitatea de sediment, permitand pomparea mai putin frecventa a camerei rezervorului. Produsul functioneaza mai bine si mai eficient decat preparatele de uz general (destinate inclusiv utilizarii in fosele septice), deoarece compozitia sa a fost adaptata in mod special modului in care functioneaza statiile de epurare pentru locuinte:
- Contine un agent tensioactiv și mai multe enzime, inclusiv pe cele care nu se gasesc in preparatele universale, de ex. celuloza care descompune hartia, si lipaza care degradeaza grasimile. Aceste componente suplimentare ale produsului protejeaza elementele statiei de epurare impotriva acumularii de depuneri de substante organice si sedimente, aspect care previne obturarea partilor sale perforate.
- Contine de aproximativ 10 ori mai multe bacterii active decat produsele de uz general. Intr-o statie de epurare din gospodarie este important sa se ajunga la descompunerea materiei organice cat mai curand posibil, de preferinta in rezervorul de sedimentare, aspect care face ca intregul proces sa fie mai eficace si mai eficient. Prin urmare, un preparat care sustine activitatea statie de epurare trebuie sa contina cel mai mare numar posibil de bacterii gata de multiplicare, astfel incat descompunerea sa aiba loc imediat ce produsul intra in contact cu materia organica si apa.
Datorita acestor caracteristici, produsul garanteaza functionarea optima a statiei de epurare din gospodarie si sustine eficient procesele naturale de descompunere a deseurilor in compusi minerali simpli si inofensivi pentru mediu, care pot fi deversati apoi in sol, in conditii de siguranta.
Microbec mod de utilizare: Utilizati cu regularitate, o data pe saptamana. Turnati cantitatea corespunzatoare de preparat direct în vasul de toaleta, apoi trageti apa de doua ori.
Cantitatea de produs trebuie ajustata corespunzator numarului de persoane care utilizeaza instalatiile sanitare:
Numarul de persoane din locuinta | Doza de produs (aplicat o data pe saptamana) |
---|---|
1 – 4 persoane |
1 măsură (35 g) |
5 – 8 persoane |
2 măsuri (70 g) |
>8 persoane |
3 măsuri (105 g) |
- P102 - A nu se lasa la indemana copiilor. Spălați ochii cu apă, pielea cu apă și cu săpun. Cereți ajutor medical în caz de nevoie sau în caz de ingerare.
Contine: enzime sub 5%, surfactanți neionici sub 5%, agenți de parfumare. EUH208 conține celulază, subtilizină, lipază și amilază. Risc de reacție alergică. Depozitati intr-un loc uscat. Produs gata de utilizare.
Pentru detalii suplimentare vizualizeaza sectiunea de SPECIFICATII.
- Tip produs
- Tratament statii epurare
- Parfum de
- Lamaie
- Alte specificatii
- suficient pentru 40 saptamani
- Mod ambalare
- Cutie
- Greutate produs
- 900 + 300 g
Politica de Returnare
Multumim pentru ca faceti cumparaturi pe LaButic.ro.
Daca nu sunteti satisfacut de achizitia dvs, suntem aici ca sa va ajutam.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Procedura de Returnare
Consumatorul informeaza La Butic On-Line S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (de preferat pe e-mail: office@labutic.ro). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile La Butic On-Line S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile Consumatorului
Produsele sunt inmanate La Butic On-Line S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
- Licente software;
- Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
- Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
- Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
- Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Returnare contravaloare
La Butic On-Line S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de La Butic On-Line S.R.L.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
- Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail office@labutic.ro sau prin prezentarea la sediul La Butic On-Line S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul La Butic On-Line S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 18:00.
Atentie
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!